En sockerbagare

I dag publiceras mitt och Therésias julbaksreportage i tidningen Dagen och på Dagen.se. Vi gjorde en liknande grej inför advent förra året men jag måste faktiskt säga att allt blev snäppet bättre i år. Therésia skapade verkligen otroligt goda grejer, som dessutom var fotogeniska, och jag kan inte ens välja en favorit. I mitten av september startade hon även bloggen Söta saker som sannerligen är en inspirationskälla för alla bak- och sötsugna. (OBS! Klicka på bilden nedan så blir recepten läsbara.)


Kommentarer
Postat av: Mum

Oj vilka smaskiga recept och frestande bilder! Den här gångebn lyckades jag också navigera mig till Söta Saker-bloggen. Ajajaj, vilken konkurrent! Jag får definitivt passa mig.

2009-11-28 @ 15:16:27
Postat av: Heidi

Hittade hut via Jenny. Fastnade för din kommentar...

Kändes fint att hitta hit. För vi delar ju samma tro.

Det känns kul att vi är så många som bloggar och tror. Fast jag bloggar inte så mycket om just det, att jag tror. Kanske borde börja.

För Han är ju så god vår Gud.

2009-12-17 @ 19:33:48
URL: http://www.husethed.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0