De ljusa stunderna

Årets sista kväll ska jag spendera hemma hos de här skönheterna, Peter och Malin som blev herr och fru Dickmark i Öregrund andra helgen i augusti. Det var en dag av lycka, med sorgen närvarande, en dag full av liv och ljus, som inte räddes mörkret. Jag minns den som en av sommarens absolut vackraste.

Då vi snart önskar varandra ett gott nytt år vet vi ju dock, visa av erfarenhet, att det nya året inte enbart kommer att innehålla goda stunder. Livet är inte sådant. Hoppet måste dock få leva, och förhoppningsvis är det ljusa som får allra mest plats då vi blickar tillbaka och minns. Ett välsignat nytt år, fullt av fina möjligheter även då det är svårt, önskar jag er alla!


Kommentarer
Postat av: Mallis

Wow vad fint <3

2010-01-01 @ 16:28:53
Postat av: Mum

Så sant,så sant. Är det inte så det står i dikten, att vi inte skulle upptäcka stjärnorna om inte den mörka natthimlen bildar fond? Kram!

2010-01-01 @ 17:26:01
Postat av: Rickie

fint :)

2010-01-02 @ 22:00:39
Postat av: Anonym

Kom in på din blogg av en slump. Underbara bilder på brudparet. Du e grym på å plåta. Jag undrar om du vet vart jag kan se mer av den underbart fina klänningen Malin bar? Tack!

2010-01-09 @ 00:22:21
Postat av: Josefin

Tack för fina kommentarer!

Anonym: Jag var inte "officiell" bröllopsfotograf under Malins och Peters bröllop utan fick njuta av att vara gäst. Som tur var lämnade jag dock inte kameran hemma och när tillfälle gavs passade jag på att fånga några bilder på brudparet. Tyvärr hittar jag ingen där man ser så mycket mer av Malins fantastiska klänning, men efter lite efterforskning kan jag meddela att det finns en del bilder här: http://www.lonnbackafotograferna.se/gallery.php?action=gallery&id=5

Vet också att Malin fick sin klänning uppsydd hos en sömmerska i Uppsala som var duktig men långsam ... ;) Vill du ha mer info så hör av dig igen så kan jag förmedla kontakt!



2010-01-11 @ 14:05:26
URL: http://josefincasteryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0