I stormens öga

På olika håll i världen har det den senaste tiden kommit rapporter om barn som utsatts för sexuella övergrepp av katolska präster. Så även i Sverige. Med anledning av detta träffade jag och min Dagenkollega David förra torsdagen Anders Arborelius, biskopen för Stockholms katolska stift. "Nu hoppas jag att de torkade löven faller bort och att vi kan få bort den här farsoten som smugit sig in i kyrkan. Vi befinner oss i en storm som kanske hjälper till med det", sa biskopen. Hela artikeln kan du läsa här





Kommentarer
Postat av: Susanne Järved

Josefin - det är bara du och Salvador Dali som kan få till kolsvarta skuggor. Han fick höra att skuggor inte är så svarta som han målar dem, men om du inte har manipulerat fotot (som om du skulle göra det!) har vi nu beviset för att det finns.

I´m a fan of you and Dali!

2010-04-20 @ 21:22:57
Postat av: Mum

So am I! Nej förresten, när jag tänker efter är jag bara fan of you. Det var visst pappa som är fan of Dali.

2010-04-30 @ 19:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0