Skarp när det gäller

I dag har jag utfört ett minst sagt spännande fotouppdrag – med bara sju minuter till mitt förfogande. Sprudlande förväntan och sjuk prestationsångest på samma gång. Känslan av oslagbarhet ställd mot oron för att inte komma hem med en enda skarp bild. Lyckades i alla fall skärpa mig och hade dessutom riktigt roligt. Mannen jag fotade sa något om det här med prestation, att vi många gånger tycks tro att vi är det vi presterar och hur fel det kan bli. Han sa mycket annat bra också – och inte var han en man som hatar kvinnor heller ...


Kommentarer
Postat av: MJ

Gud va duktig du är! Jag bara njuter av bilderna.

Det här var det bästa du kunde göra! Bra gjort!!

Kör hårt nu! Kram/MJ

2009-09-18 @ 22:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0